PRZEBIEG
Gracz ma za zadanie podać koleją liczbę / cyfrę / cyfry . Wszystko co podpada pod pojęcie "numbers".
Rozwijane / kontrolowane umiejętności i wiedza
Bardzo dobry pomysł gry matematycznej zepsuto mieszaniem kwestii z innych dziedzin. Gra sprawdza spostrzegawczość matematyczną, znajomość niektórych zjawisk, pojęć, umiejętność kalkulacji ... nie wiem po co te "wycieczki do innych dziedzin" w niektórych pytaniach - chyba żeby pokazać szerokość angielskiego pojęcia "numbers".
Nauczanie
Śladowa przydatność w nauczaniu matematyki w LO
ZALETY
Prosty ale ciekawy pomysł ... niestety chyba przy realizacji ktoś dla "uatrakcyjnienia" namieszał "numerków" z innych dziedzin. Grafika też ciekawa choć nieskomplikowana.
WADY
Pomieszanie dziedzin czyni grę praktycznie nieprzydatną dydaktycznie. Banalnie proste pytania już w po chwili urastają do cytowania dalszych fragmentów PI z pamięci.
CZAS
oswajanie 1-2 minut
jako test NIEPRZYDATNA
narzędzie nauki NIEPRZYDATNA (możliwe tylko 1 przejście)
znudzenie - nie stwierdziłem, jest za to niesmak, a może byc i frustracja jak ktoś nie zna PI na pamięć
OCENA
grywalność 8 /10
balans trudności 2/10
klimat/grafika 8 /10
poprawność merytoryczna 2/10 (pomiesznie z poplątaniem dziedzin)
przydatność w uczeniu się 1/10
przydatność testowa 0/10
ocena ogólna 3/10
================================================================
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz